Česta pitanja

Kako platiti putem platne kartice?

Svoju narudžbinu možete platiti koristeći Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro ili Amex platnu karticu. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje. Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate i obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o Vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu. Na ovoj stranici je potrebno da unesete sledeće podatke: Broj kartice, Datum isteka i CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa Vaše kartice.


Ukoliko je transakcija uspešna bićete vraćeni na naš sajt sa obaveštenjem da je plaćanje uspešno obavljeno. U slučaju da plaćanje nije uspelo, bićete vraćeni na naš sajt sa informacijom o neuspelom plaćanju i moćićete da ponovite plaćanje ili da izaberete drugi način plaćanja.


Unos i provera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i banke Intesa, a Internet trgovac nema uvid u podatke koji se razmenjuju. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sva plaćanja će biti obavljena u dinarima (RSD).

Kako da znam da je porudžbina prihvaćena?

Ukoliko ste nakon poručivanja primili e-mail od nas sa potvrdom porudžbine i ukoliko Vas je kontaktirao naš prodavac, budite sigurni da je vaša porudžbina evidentirana.

Koji su rokovi isporuke?

Od trenutka kreiranja narudžbine rok isporuke je 5 radnih dana u slučaju plaćanja robe pouzećem. Za narudžbine čije plaćanje se vrši avansnom uplatom putem elektronskog bankarstva ili uplatom u banci ili pošti, rok za uplatu je 5 dana od dana potvrde narudžbine, a rok isporuke je 5 radnih dana od evidentiranja uplate. Uobičajeno vreme za isporuku je 2 radna dana.

Da li u Flos apotekama postoji mogućnost odloženog plaćanja?

Naravno da postoji. Flos apoteke pokušavaju na sve načine da pomognu svojim pacijentima.

Da li kupovinu mogu da obavim preko računa sopstvene firme?

Možete platiti sa računa firme. Potrebno je da u okviru načina plaćanja odaberete opciju plaćanje putem uplatnice.

Kako da povratim zaboravljenu lozinku za pristup svom nalogu?

Potrebno je da kliknete na dugme Prijava/Registracija, a zatim na link Zaboravili ste lozinku, nakon čega će biti potrebno da unesete Vaš e-mail na koji ćemo vam poslati link za resetovanje lozinke.