Zahtev za reklamaciju

ZAHTEV ZA REKLAMACIJU

 

Ime: ______________________________________________________________________________

 

Prezime : __________________________________________________________________________

 

Adresa : ___________________________________________________________________________

 

Broj mob. telefona : _________________________________________________________________

 

E-mail : ___________________________________________________________________________

 

Oznaka artikla I veličina (podaci iz računa):

__________________________________________________________________________________

 

Opis reklamacije : ___________________________________________________________________

 

Datum prijema robe : ________________________________________________________________

 

Broj računa : _______________________________________________________________________

 

Cena kupljenog proizvoda : ___________________________________________________________

 

Potrošač svojim potpisom potvrđuje:

 

- Da je saglasan da mu prodavac Odluku po podnetoj reklamaciji dostavi u roku od 8 dana

elektronskim putem na njegovu e-mail adresu;

 

- Da je saglasan da se kao datum podnošenja reklamacije tretira datum kada prodavac primi

preporučenu pošiljku na adresu AU Lekofarma, Vojislava Ilica 2/a, Sabac

 

Da je u slučaju opravdane reklamacije njegov zahtev iz reklamacije:

1. Opravka proizvoda sa nedostatkom

2. Zamena proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan

3. Povraćaj plaćene kupoprodajne cene

(obavezno označiti jednu od ponuđenih opcija)

 

 

Potrošač je upoznat sa sledećim:

 

-Rok za rešavanje reklamacije ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za

tehničku robu, od dana podnošenja reklamacije.

- Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača

u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije

obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost

-Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

 

Potpis kupca: _______________

 

Obrazac Zahteva odštampati, popuniti sve tražene podatke i potpisati. Zahtev zajedno sa

kopijom računa ili drugim dokazom o kupovini, dostaviti mailom na apotekaonline@zulekofarma.co.rs, nakon čega će kurir doći na Vašu adresu i preuzeti zahtev zajedno sa reklamiranom robom,računom, kopijom računa ili drugim dokazom o kupovin