Reklamacije

Politika reklamacija

 

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovete telefonom na broj +38169/1022511 ili +381 66/8888584 ili nam pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu apotekaonline@lekofarma.co.rs. i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

 

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovete telefonom na broj +38169/1022511 ili +38166/8888584, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu apotekaonline@lekofarma.co.rs. i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.


Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, robu zajedno sa obrascem Zahteva za reklamaciju (obrazac možete preuzeti OVDE) treba da pošaljete na adresu Apotekarska ustanova “Lekofarma" (sa naznakom za online prodavnica), Vojislava Iliča 2/a, 15000 Šabac.